среда, 15. март 2017.

БИТИ ПРЕДУЗЕТНИК ЗНАЧИ...Не бојати се неуспеха

Нико не воли неуспех и то није ништа неуобичајено. Јер је он у свакој аспекту живота известан, сам је питање времена.



Сходно томе како се не може избеђи, битно је какав однос имамо према њему. То нигде није видљивије него у малом бизнису. Није таајна да светске статистике кажу да 50 одсто новоформираних фирми не преживи прве три године постојања.

Да ли би сви они требали да одустану када се то деси? Никако, јер како је рекао Черчил “наш пут до успеха је поплочан неуспесима”. Значи из сваког неуспеха реба нешто научити и кренути даље.

Кажу да је Томас Едисон успео да направи сјалицу са ужареним влакном која ради из равно 1.000-тог пута. Шта би било да је одистао после 999?

То не значи да треба истрајавати по сваку цену. Кока кола је крајем прошлог века решила да промени формулу чувеног напитка. Потрошачи нису били одушевљени променом и продаја је почела да пада.

Фирма је брзо реаговала, вратила стару формулу и назвала је “класик”.

Не треба бежати од неуспеха, веж када доже анализирати га и кренути напред.

Нема коментара:

Постави коментар