четвртак, 01. јун 2017.

КАКО МАЛИ ДА ПРОФИТИРАЈУ ИЗ ВЕЛИКОГ МАРКЕТИНГА: Никако, зато постоји Герила маркетинг!


У Србији влада мишљење да је успех у пословном свету скоро па немогућа мисија. Такво генерализовање, и недоказана тврдња, уједно је и један од разлога због којег се људи тешко одлучују да започну сопствени бизнис, иако имају сјајне идеје. 



Новац је често главни кривац због којег мале фирме не доживе ни годину дана постојања, те вам због тога представљам начине како јефтино можете да промовишете своју фирму и производе.

Слање креативних порука

Значај герила маркетинга није само естетика и дизајн, већ идеја која стоји иза концепта. Порука која се преноси на публику треба да буде јасна и ефикасна. Ако корисник не схвати суштину рекламе у кратком времену, онда би у том случају било потребно поново преиспитати суштину идеје.

Добре идеје не би требало да буду скупе. Као дизајнери морате да креирате такве кампање које ће бити визуелно упадљиве, али без великог буџета. Уколико имате занимљиво решење можете на веома занимљив начин прићи купцима.

Људе највише покрећу емоције, тако да хумор, страх, кривица могу бити покретачи ваших порука. Иако сада сви мислите да хумористичне рекламе доносе најбоље резултате, грдно се варате.

Страх је наш највећи покретач, па самим тим доноси и најбоље резултате и у маркетингу.

Штедите новац

Велики број компанија троши енормне количине новца на маркетинг, био то директни маркетинг, промоција, пропаганда, емаил маркетинг или нека друга форма маркетинга. Као што сам већ писао, емаил маркетинг је доста јефтинији од неких других облика маркетинга.

Просечан број отворених емаил порука је 3,26 одсто и тај проценат све више расте. Да би корисник отворио неку поруку, он мора бити привучен, а герила маркетинг је један од можда најбољих начина да то успете.

Герила маркетинг је подједнако добар и за предузећа која продају производе и која продају услуге

Немојте стварати представу да се помоћу ове форме маркетинга могу продавати само производи. Постоји много добрих примера како се герила маркетинг користи за сегмент услуга.

Користите предности улице

Ово је можда и најбољи облик герила маркетинга за предузећа која немају новца за нешто више. Уколико се користи на прави начин, може бити веома ефикасан.

Ко од вас није био жртва промотивних флајера, маскота, реклама по зидовима, на асфалту, итд?


По мом мишљењу, мали ресторани, продавнице, школе језика, могу вишеструко профитирати овим начином промоције. Али код нас се све то заснива на летке који изгледају јако јефтино, где су боје, благо речено, одавно избледеле и где папир непријатно мирише. Морате покушати да овај начин промоције подигнете на виши ниво.

На пример, неки од запослених могу да обуку смокинг и улицом деле сјајне картице величине визит карти, а које представљају купоне за попуст. Исто тако, можете креирати брошуре пуне боја и унајмити студенте који би их уз мало приснији начин делили на циљаним локацијама, књижарама, кафићима…

Било који облик герила маркетинга, па и да тако кажем улични маркетинг, требало би употпунити промоцијом преко друштвених мрежа. Сликајте свој улични тим, кориснике са којима се сусрећете, и јавите корисницима где ћете бити.

(Marketinguj.me)

Нема коментара:

Постави коментар