среда, 07. март 2018.

САВЕТИ ЗЛАТА ВРЕДНИ: Предузетници са прве линије фронта говоре о кључним стварима о пословању

Ево шта кажу успешни предузетници о томе шта је потребно да изградите компанију и остварите пословни успех у 2018-ој. Неки су истакли да је то брига о људима, неки цене флексибилност, а за све предузетнике веома су важни страст и квалитет. Али пре свега морате направити онај први корак.


Шарлот Роач, шефица фитнес компаније Рабл

Не треба да заборавите да су људи најбитнија имовина. Укључите ваше запослене у заједничку активност, посебно јер су здрав живот и фитнес врућа тема ове године, па једном недељно организујте вежбање или здрав ручак ради зближавања у канцеларији. Ово води здравијој, продуктивнијој сарадњи и срећној канцеларији.

Максимо Кавацани, оснивач квиз апликације Тривиа Крек 

Флексибилност. Морате осетити и прихватити промене. Свака индустрија је трансформисана технологијом, директно или индиректно, и овај тренд ће се убзано наставити. Смислите стратегију да будете део те технолошке трансформације, онда наравно, радите вредно, учите из грешака и константно еволуирајте.



Касандра Ставроу, суоснивачица бизниса са кокицама, Проперкорн

Останите радознали и тражите инспирацију на неочекиваним местима. Ми увек покушавамо да гледамо даље од полице у продавници и то саветујем свим предузећима. Дефинишите своју сврху. Јасан правац поред годишњих циљева је важнији него икад пре. У овој дигиталној ери најважније је да останете једноставни – како немате џепове без дна, морате да одредите приоритете и имате довољно дисциплине да се фокусирате на јаке стране свог тима. Ипак, не заборавите да се забављате. Ми правимо кокице, не спашавамо животе, али је понекад лако да се то изгуби из вида.

Рајан Лонгмир, оснивач кетеринг фирме Реџис Банкетинг

Имам своја четири правила-водича. Прво, страст. Морате бити потпуно страствени у вези са оним што радите, јер ће ваши купци и запослени бити страствени у вези са вашим производом само онолико колико сте ви. Друго су људи. Важно је да запослите сјајне људе. Тако ћете изградити одржив бизнис.

Треће, наравно производ. Побрините се за квалитет свог производа који ће вам омогућити градњу и надградњу бизниса јер ће људи желети да стану уз вас ако верују у производ. И на крају, профит. Морате се разумети у бројке, шта је то бруто, шта нето износ, и борити се да осигурате оптималну зараду.

Вилијам Чејс, оснивач Чејс дестилерије

Увек пратите шта ради ваша конкуренција. То ће бити критично у следећих пар година са свим неизвесностима које ћемо искусити. Превише људи је изоловано у свом бизнису и не виде ни ко је испред, ни ко је им је за петама њих у послу и због чега.

ББЦ

Нема коментара:

Постави коментар