недеља, 17. јун 2018.

ПРОИЗВОД, УСЛУГА, САДРЖАЈ: Лекција Сунђер Боба предузетницима

Ко не вoли да гледа цртане филмове? Мало ко, али је чињеница да је данас деци доступно много више цртаћа него раније. У време мог детињства цртани филмови су били ограничени на време пре другог Дневника и на недељу пре подне (Дизнијева радионица), а сада можете да бирате између 10 канала који само дају њих. 

 

И то није једина разлика - некадашњи цртани јунаци су били много мирољувибији и безазленији од онога што се данас нуди деци. Један од јунака који би можда могао да прође и у прошлости је  Сунђер Боб, који је као што и име каже сунђер квадратног облика који са својим другарима живи на дну мора у Коралову. Окосницу његовог живота чини рад у ресторану Кеба Крабе као роштиџија, и то не би дао низашта на свету.

Колико то цени показује у епозоди у којој се у прављењу пљескавица обрачунава са богом мора - Нептуном. Након што је Сунђер Боб извукао златну шпатулу из камена, Посејдон се појављује и тврди да онај ко то уради добија место краљевског роштиљџије на њеовом двору.

Сазнање даје то урадио један сунђер разочарава Нептуна, и он предлаже двобој у прављењу пљескавица. Ко први нарави 1.000 пљескацица победио је. За трен се створи арена пуна гледалада и обрачун почиње. Док Нептун уз помоћ морских створења брзо успева да испече 1.000 пљескавица, Сунђер Боб прави тек једну и то не жури, па јој певуши и чак - пева успаванку.

Прогласивши себе за победника - Нептун дели пљескавице гледаоцима који их после првог залогаја уз гађење баце. И сам Нептун када проба своју пљескавицу признаје да је одвратна, али не и она једна Сунеђр Боба, који је са једном пљеском постао победник.

Значи пре него што кренете у свој бизнис, потрудите се да имате скоро савршен производ-услугу-садржај на нету. Он наравно колико год га спремали никада неће бити савршен и у судару са тржиштем ће вероватно доживети мање промене, али то се догађа и највећим компанијама.

Тржиште је једино мерило за квалитет производа. Позната је прича да је Кока Кола осамдеретих година прошлог века одлучила да промени оригиналну формулу. Потрошачима се то није свидело  и продаја је почелка да пада. Менаџменту није било потребно много да види у чему је ствар. Вратили су стару формулу коју су назвали Кока Кола Класик и све је решено.

Значи, потрудите се да направите добар производ, али се не бојте промена ако то тржиште тражи.

Нема коментара:

Постави коментар